GRATIS FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 749 KR.
GRATIS FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 749 KR.
Dag-til-dag levering
Afhent samme dag

Betaling

Du kan betale din ordre med:

Mobilepay

Dankort / Visa Dankort

Beløbet hæves når dine varer er afsendt, og der trækkes ikke et større beløb end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskort data bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos Hanstholm Fisk & Skaldyr.

Hanstholm Fisk & skaldyr har ingen adgang til disse oplysninger. Betalingsmodulet på Hanstholm Fisk & skaldyr benytter SSL kryptering.

 

Fragt & Levering

Alle bestillinger leveres fragtfrit ved samlet ordre på min kr. 750,00

Modsat fald beder vi om er fragtgebyr på kr. 89,-

Vi leverer dine varer med en distributionsvirksomhed der er godkendt til distribution af fødevarer, og som sikrer levering i hele Danmark – dog ikke til ikke bro faste øer.

Vi leverer tirsda, onsdag, torsdag og fredag før kl. 17.00, med dag-til-dag-levering hvis du bestiller før kl. 13.

Er du ikke hjemme, stiller chaufføren kassen til dig.  Skriv ved bestilling, hvor chaufføren må stille pakken – helst et køligt sted. Fisken er pakket på is, og kan fint holde sig, hvis du kommer hjem samme dag. Er der aftalt at varen må stilles på et anvist sted, er det dig, der bærer risikoen for kassen, fra den er leveret på din bopæl og indtil du har den i hænde.

Du kan også afhente dine varer på vores adresse inden kl. 12:30 samme dag som du bestiller.

 

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. 

Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på:

privatsalg@hafisk.dk  

tlf.: 97962686.

Telefonerne er åbne man-fre kl. 09:00-13:00

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse af pakken eller ved manglende levering af pakken. Det gælder både i relation til levering af pakken og til indholdet i pakken. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

Som udgangspunkt vil du få et afslag i prisen, hvis en vare eller dele af leveringen ikke er i orden. På fødevarer er reklamationsretten umiddelbart ved varens modtagelse.

 

Fortrydelsesret

Da Hanstholm Fisk & skaldyr leverer fødevarer er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig og deler ikke dine oplysninger med andre parter. 

Personoplysningerne registreres hos Hanstholm Fisk & Skaldyr og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.    

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Du kan skrive til os på: privatsalg@hafiska.dk